Technická podpora IS Munis

Pokud potřebujete technickou radu ohledně provozu informačního systému Munis, neváhejte nás kontaktovat pomocí služby Helpdesk či telefonické podpory (hotline). Rádi vám poradíme.

Systém Helpdesk

Námi preferovaný způsob komunikace s naší technickou podporou. Helpdesk výrazně přispívá k vyšší kvalitě, efektivitě a spolehlivosti technické podpory, zlepšuje individuální přístup k zákazníkům, zvyšuje dostupnost podpory a soustřeďuje veškeré informace o řešených požadavcích a průběhu řešení na jednom místě.

Technická podpora poskytovaná skrze Helpdesk je zcela zdarma pro všechny zákazníky s platnou licenční smlouvou.

Odpověď do 1 pracovního dne (zpravidla do pár hodin)

Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje do služby Helpdesk, vyžádejte si je na tel. čísle 284 001 284.

Služba Helpdesk informačního systému Munis v současné době nabízí:

  • zadávání nových požadavků,
  • přehled aktivních či historických požadavků,
  • aktuální přehled o stavu požadavku,
  • možnost komentovat vyjádření konzultanta,
  • možnost znovuotevření požadavku, pokud není zákazník spokojený s řešením,
  • zasílání notifikací s informacemi o přechodech do stavu řešení, vyřešení požadavku, případně čekání na vyjádření zákazníka.

Telefonická podpora (hotline)

Pokud nás chcete kontaktovat telefonicky, využijte telefonní číslo 284 001 284. Pracovní doba telefonické podpory je Po–Pá 8.00–15.00 hod. Maximální délka hovoru je stanovena na 10 min.

Při volání na hotline budete pracovníkem recepce přepojeni na volné pracoviště technické podpory. Pro lepší identifikaci vždy recepci sdělte:

  • název subjektu (zákazníka),
  • licenční číslo.

Technická podpora poskytovaná skrze telefonickou podporu je zcela zdarma pro všechny zákazníky s platnou licenční smlouvou.

Se svými požadavky se můžete obracet také na naše partnery.